Translate

zondag 7 oktober 2018

Herfsttas

Hoewel je het met deze zomerse temperaturen niet zou zeggen, is het echt tijd 
voor de herfst. En dus is het tijd voor een nieuwe tas; een herfsttas. 
Uit mijn voorraad diepte ik dit leuke pompoenstofje op en buiten, in het heerlijke "lijkt-wel-lente-zonnetje" bedacht ik hoe mijn tas er uit moest gaan zien.  
Leuk stofje erbij gezocht voor de voering en bijpassende rits en band.
Dan het tekenen van een patroon op een "puinzak" van de Action. Dit is stevig materiaal dat meerdere keren gebruikt kan worden. Bijkomend voordeel is dat het transparant is dus dat ik precies kan bepalen welk deel van de stof ik wil gebruiken. 
Dan komt het leuke werk; de delen aan elkaar naaien en langzaam zie je de tas 
ontstaan. 
Het moment waarop je de tas kan keren en de herfsttas wordt geboren is echt het allerleukst .

Ik kan op stap met mijn pompoentas mèt rits en binnenvak.
De herfst mag nu echt beginnen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten