Translate

zaterdag 15 september 2018

Multi-inzetbaar kussentje

Op zoek naar een manier om mijn Netflix-serie te kunnen kijken zonder pijn in mijn arm of een stijve nek bedacht ik dit handige kussentje. Eenmaal klaar bleek dit kleine "zitzakje" overal inzetbaar..











Het is een fijn steuntje voor de Ipad, tablet of smartphone. Zo kan ik op een relaxte manier mijn serie afkijken of mijn spel afmaken.
Het bleek echter ook een heel handig hulpje bij het lezen van een boek; aan een bureau, maar ook in je luie stoel of zelfs in bed.
Even niet zo lekker en een time-out op de bank? Dan is ie fijn onder je hoofd of in je knieholte.
Mijn jongste dochter gebruikte de zitzak "gewoon" voor haar little baby born, tja, ook daar is ie leuk voor!
Aan de onderkant zit een rits zodat het hoesje makkelijk te verwisselen en te wassen is.

Je begrijpt het al; als ik me wilde installeren met mijn tablet en een kop thee, was mijn kussentje elders in huis in gebruik. Eén zo'n handig kussentje in huis bleek al snel te weinig dus er volgden er snel meer.













Het geruite exemplaar op de foto hierboven is gemaakt van een overhemd, zo werd het meteen een mooie herinnering. De knoopsluiting heb ik aan de onderkant verwerkt in plaats van een rits.

Ook voor jou kan ik zo'n handig kussen maken. Vanaf € 15,- heb je een katoenen binnenkussen gevuld met "zitzak-korrels" en een effen hoesje met rits.

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je een berichtje hebt geplaatst op mijn blog............dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen